2018-10-19
Шлях до творчості.
1. Балій-Харченко, Л. Розвиток творчих здібностей учнів / Л. Балій-Харченко // Почат. освіта. – 2009. – № 3. – С. 3-12.
2. Батура, З. Розвиток творчих здібностей учнів у позакласній роботі / З. Батура // Почат. освіта. – 2011. – № 10. – С. 10-11.
3. Вчимо творити прекрасне : [добірка статей] // Почат. освіта. – 2011. – № 11. – С. 26-31.
4. Данько, Н. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Н. Данько // Почат. шк. – 2013. – № 4. – С. 1-2.
5. Кобель, Т. О. Гра – творча діяльність дитини : [програма цікавих справ у групі продовженого дня] / Т. О. Кобель // Розкажіть онуку. – 2011. – № 3. – С. 54-56.
6. Ковальова, С. Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів – складова частина процесу життєтворчості особистості : (використання інновац. креатив. технології) / С. Г. Ковальова // Почат. навчання та виховання. – 2008. – № 31. – С. 2-5.
7. Колотило, О. Вправи для розвитку асоціативності художньо- образного мислення молодших школярів / О. Колотило // Мистец. та освіта. – 2012. – № 4. – С. 43-46.
8. Кочерга, О. Психофізіологічні аспекти сенситивного стану учнів початкової школи та творчість / О. Кочерга // Почат. шк. – 2012. – № 12. – С. 6-8. 9
9. Максимович, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей / О. Максимович // Почат. освіта. – 2011. – № 28. – Метод. порадник. – 2011. – Вип. 7. – С. 14-16.
10. Медведєва, І. В. Розвиток творчих здібностей молодших школярів : [методичні рекомендації] / І. В. Медведєва // Початкове навчання та виховання. – 2012. – № 16-18. – С. 22-26.
11. Митрович, Р. Розвиток креативності учнів початкових класів / Р. Митрович // Почат. освіта. – 2013. – № 18-19. – С. 22-24.
12. Навчально-творча діяльність молодшого школяра: проблема підготовки вчителя // Почат. шк. – 2012. – № 12. – С. 1.
13. Нечипоренко, К. Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи / К. Нечипоренко // Почат. шк. – 2012. – № 11. – С. 55-57.
14. Пєлих, Т. Творчі завдання : [завдання на тренування пам’яті, уваги та швидкості реакції, на розвиток асоціатив. та логіч. мислення, для розвитку зорової та слухової пам’яті, творчі домашні завдання] / Т. Пєлих // Почат. освіта. – 2010. – № 1. – С. 13-15.
15. Поворозник, Н. С. Ранній розвиток здібностей: проблеми і перспективи : [метод. рекомендації] / Н. С. Поворозник // Почат. навчання та виховання. – 2012. – № 16-18. – С. 49-55.
16. Савченко, О. Формування творчої активності учнів / О. Савченко // Почат. освіта. – 2012. – № 10. – С. 7-9.
17. Сушицька, О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / О. Сушицька // Почат. освіта. – 2011. – № 45. – С. 6-10.
18. Степанова, О. П'ять форм пошукової діяльності для розвитку креативності учнів / О. Степанова // Почат. освіта. – 2012. – № 28. – Метод. порадник. – Вип. 7. – С. 15-19. 10
19. Стратілат, І. Навчаємо дитину мислити ефективно : [про продукт. мислення] / І. Стратілат // Почат. освіта. – 2011. – № 4. – С. 3,4.
20. Тиждень творчості у початкових класах : [підбірка матеріалів] // Почат. освіта. – 2012. – № 38. – С. 1-32.
21. Толмачова, І. Досвід формування творчої уяви учнів / І. Толмачова // Почат. освіта. – 2010. – № 38. – С. 8-10.
22. Шипова, Н. О. Інтелектуальний, моральний і естетичний розвиток молодшого школяра як творчої особистості засобами театрального мистецтва / Н. О. Шипова // Почат. навчання та виховання. – 2009. – № 13. – С. 19-22. 23. Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей : фахові секретики : [поради] // Почат. навчання та виховання. – 2012. – № 2-3. – С. 37.
Розвиток творчості дітей середнього та старшого шкільного віку
24. Байдаченко, Т. Розвиток творчих здібностей у процесі вивчення етики як засіб формування успішної особистості : з досвіду роботи / Т. Байдаченко // Історія України. – 2012. – № 24. – Правознавство та ін. суспіл. дисципліни. – 2012. – № 6. – С. 8-13.
25. Барановська, Л. Дозвольте мені стати прекрасним : худож.- естет. виховання дітей / Л. Барановська // Шк. світ. – 2010. – № 40. – Вкладка. – С. 1-3.
26. Бех, І. Своєрідність художньої творчості особистості: психологічні акценти / І. Бех // Мистец. та освіта. – 2012. – № 1. – С. 20-21.
27. Біла, І. М. Краса є істина, а істина-краса: особливості естетичного виховання у Японії : зарубіж. досвід / І. М. Біла // 11
28. Головко, А. Робота з обдарованими дітьми на уроках мови та літератури, на заняттях і в позаурочний час : метод. скарбничка / А. Головко // Укр. мова та л-ра. – 2012. – № 10. – С. 4-8.
29. Гончаренко, М. М. Формування творчої активності на уроках музичного мистецтва : виховання творчої особистості / М. М. Гончаренко // Мистец. в шк. – 2013. – № 2. – Фаховий сервер. – № 5. – С. 16 (6-8).
30. Гончарюк, Л. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури / Л. Гончарюк // Укр. мова та л-ра. – 2012. – № 6. – С. 4-8. 31. Губенко, А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление с помощью приема увеличения-уменьшения : (для учеников сред. и старш. возраста) / А. В. Губенко // Обдар. дитина. – 2012. – № 9. – С. 37-43.
32. Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приема удвоения : (как прост. методами развить интеллект ребенка) / А. В. Губенко // Обдар. дитина. – 2012. – № 8. – С. 31-34. – Закінч. Початок № 7, 2012.
33. Діордієва, Н. Всеукраїнський турнір істориків як потужний засіб розвитку творчих здібностей старшокласників / Н. Діордієва // Історія в шк. України. – 2011. – № 10. – С. 26-29.
34. Ерошенко, Р. Эстетическое воспитание старшеклассников при изучении мировой литературы / Р. Ерошенко // Всесвіт. л-ра та культура. – 2013. – № 2. – С. 7-9.
35. Жила, С. Творчі підходи до роботи над заголовком художнього твору / С. Жила // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. – 2012. – № 2. – С. 39-43.
36. Заяц, Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху / Н. В. Заяц // Обдар. дитина. – 2010. – № 6. – С. 63-67. 12
37. Левченко, В. Формування та розвиток почуття прекрасного в екопсихологічній природі естетики танцю / В. Левченко // Психолог. – 2009. – № 48. – С. 11-14.
38. Калюжна, О. Завдання для розвитку творчих здібностей школярів на уроках мови та літератури / О. Калюжна // Дивослово. – 2009. – № 5 . – С. 11-13.
39. Качковська, Н. Сила Чарівника : розвиток творчого потенціалу дитини засобами пісочної анімації / Н. Качковська // Шк. світ. – 2013. – № 10. – Образотв. мистецтво. – № 5. – С. 1-2.: іл.
40. Кондратова, В. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках образотворчого мистецтва / В. Кондратова, Т. Шлєєнкова // Мистец. та освіта. – 2012. – № 3. – С. 44-46. – Продовж. Початок № 2, 2012.
41. Максимов, М. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна шк. – 2013. – № 3. – С. 58-61.
42. Назаренко, Л. Розвиток творчих здібностей старшокласників засобами мультимедійних технологій / Л. Назаренко // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. – 2009. – № 10. – С. 13-15.
43. Нікуліна, Т. Взаєморозуміння : [проект з організації та реалізації питань розвитку творч. здібностей дітей] / Т. Нікуліна // Шк. світ. – 2012. – № 19. – С. 9-12.
44. Петруніна, Я. Помилки дорослих : погляд на проблему / Я. Петруніна // Шк. світ. – 2012. – № 4. – С. 1, 3.
45. Пилипенко, Г. А. Развитие творческих способностей литературно одаренных детей / Г. А. Пилипенко // Обдар. дитина. – 2012. – № 6. – С. 8-15.
Мистецтво творити
Періодичні видання для дітей
«Жасмин» - захоплюючий журнал для дівчаток від 8 років допоможе опанувати різними техніками рукоділля. Квіти з паперу, ниток, тканини, вітальні листівки, вироби з бісеру, подарунки для рідних та друзів своїми руками тощо. Майстер-класи, поради, конкурси, призи.
«Умійко» - саморобки, ігри, логічні завдання, конкурси, казки. Розвиток логічного та образного мислення, орієнтування. Тренування дрібної моторики рук і зорового сприйняття, формування у дитини навичок самостійної праці.
«Щедрику-Ведрику»
Благодійна організація Благодійний дитячий фонд “Щедрику-Ведрику”, видає єдиний щомісячний Всеукраїнський дитячий літературно-художній журнал “Щедрику-Ведрику”. Журнал присвячений творам дітей України з метою дати їм змогу заявити про свої таланти на всю Україну. Обсяг журналу – 44 сторінки. Журнал “Щедрику-Ведрику” дає дітям багато можливостей: друкувати безкоштовно роботи дітей (малюнки, вишивки, вірші, оповідання та ін.),віднайти друзів на Україні та спілкуватися із ними. Також вони мають можливість брати участь у всіх конкурсах та акціях, які буде проводити фонд “Щедрику-Ведрику” та журнал “Щедрику-Ведрику”. «Щедрику-Ведрику» – перший і єдиний дитячий журнал, який дає можливість дітям України та дітям сиротам інтернатних закладів виявити про свої здібності та можливості!
Юний моделіст-конструктор Загальноукраїнський журнал технічного моделювання для майбутніх інженерів і технодизайнерів.
Періодичні видання для вихователів, вчителів, батьків
«Артклас» – ексклюзивний посібник з художньо-естетичного виховання та розвитку творчих здібностей дітей та молоді засобами мистецтва. Видається з 2003 року на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Львівської національної академії мистецтв, Львівської дитячої галереї. Відзначений як краще видання з мистецтва в Україні у 2005 та 2008 роках. Виданий на крейдованому папері, форматом А-4, повнокольоровий. Науково-популярний зміст, високоякісний ілюстративний матеріал дають можливість для пізнання й розширення знань з галузі мистецтва, від найдавніших часів до наших днів.
Джміль (дітям: живопис, музика і література) З 2000 року в Україні видається дитячий мистецький журнал “Джміль”. Він легко і цікаво знайомить читачів з азами живопису, музики і літератури. Матеріали журналу направлені на розвиток художньої культури, зв’язного мовлення акторських здібностей, логіки, асоціативного мислення, подаються методичні вказівки щодо роботи батьків з дітьми, вчителів на уроках малювання та розвитку творчих здібностей в цілому. Тут можна знайти і тексти дитячих пісень з нотами, уроки танців. Це єдиний журнал МОН України, який легко і цікаво розвиває потенціал дитини за науково обґрунтованими технологіями. Відповідає державним стандартам освіти. Добрий друг дитині, помічник батькам і педагогам.
Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). Практичний журнал для вчителя музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, художньої культури, який включає рекомендації науковців, поради психологів, розробки уроків, статті з досвіду роботи, сценарії творчих заходів, оглядові статті про всі види й жанри мистецтва, картинну галерею, нотний матеріал для виконання і багато цікавої та корисної інформації.
Мистецтво та освіта
На сторінках журналу – репродукції картин відомих художників, статті про новини мистецтва, подано дидактичний матеріал, методичні рекомендації, досвід педагогів.
Обдарована дитина
В журналі – ексклюзивні матеріали з розвитку дитячих здібностей та талантів: тести, методики, тренінги розробки уроків та досвід кращих дошкільних та шкільних навчальних закладів. Для педагогів, психологів, батьків