Учитись важко, а учить ще важче,

Але не мусиш зупинитись ти,

Як дітям віддаєм усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти.

П. Сингаївський

Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції в розвитку освіти. З`явилась нагальна потреба суспільства у творах, діяльних, обдарованих, інтелектуально, творчо і духовно розвинених громадянин.

Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірі, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей, які залежать від психолого – фізіологічних особливостей людини, соціального оточень, сім’ї та школи.

Школа – це мрії, нації, сподівання не лише дітей, а й батьків. Саме їх найбільше зацікавлення і тривожить, яким буде той перший урок у здобуті знань. Сучасні батьки, опікуючись майбутнім своєї дитини, хочуть не просто відвести її до найближчої школи, а шукають таку, в якій є всі умови для подальшого навчання і виховання, всебічного розвитку особистості, педагогічний колектив якої готовий виправити їхні сподівання;зустрічатиме учнів з теплом, любов’ю, зацікавить різноманітними формами навчання, використовуючи сучасні інноваційні технології.

Саме таким навчальним закладом є наша Нововасилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, де зустрічають із відкритим серцем і доброю душею. Сьогодні в школі отримують знання 92 учні: 1-4 класи -49 учнів , 5-9 класи – 34 учнів, 10-11 класи – 9 учнів. Працюють 15 педагогів.

У кожного є свої секрети, є вони, безперечно, й у нас. Перш за все – це дружній,, талановитий, працьовитий колектив однодумців, який підтримує і продовжує традиції рідної школи.

Наша Нововасилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Снігурівської районної ради, Миколаївської області розмішена на мальовничому березі Інгульця. Ось як писала про наше рідне село випускниця нашої школи Любомира Корсун:

« Моя Нововасилівка »

Серед щедрих вкраїнських ланів,

Де шепочуть нам пісню колосся,

У привільнім краю козаків

Наше рідне село розляглося.

Йому очі вмива Інгулець,

Напуває, пульсує у венах,

Ну, а ранком пуска туманець

В верховіття садочків зелених.

І живуть у селі трударі

В мозолястих руках їхня сила.

І тримаються міцно землі:

Ця земля їх, як діток, зростила.

Тож не рветься з землею зв’язок –

Люди вчаться в неї щоденно.

І звіряють із нею свій крок

В дні святкові, і звісно, в буденні.

Люди щедрі і мудрі в селі.

Хатки їх чепурні і охайні,

Утопають у кленах вони,

А тим кленам відомі всі тайни.

І від хатки до хатки біжать

Як джерельця, доріжки швиденькі.

Літній пил припадає до п’ят

Босоногих селянів маленьких.

Дивний світ перевесла кида

Через річку, як дощик минає.

Вранці півень сусідський кричить,

Коли сонце щораз підіймає.

Аби щастя ніде не спливло,

Всі за берег човни зачепились

І на море оранжевих сонць,

Що в городах цвітуть, задивились.

Може здатись, що так не бува,

Що це не мною придумана казка.

Щоб повірити, в гості до нас

Приїздіть по весні ви, будь ласка …

А Анастасія Грамм, теж уже випускниця ( навчається в Києві), неодноразова переможниця районного поетичного конкурсу « Чисті джерела» писала про нашу Україну:

Я хочу бачити Україну

У сяйві сонячнім завжди,

Щоб розвивалася неспинно –

І рясно скрізь цвіли сади.

Щоб наливалася колосся

Зерном добірним, золотим

І добре людям всім булося

Життя високим і земним.

Щоб милуватись кожний ранок

Безхмарним небом голубим

І не затьмарював світанок

Воїни страшної чорний дим.

Ці випускниці, безперечно, талановиті. З роками у школі склалась система роботи з обдарованими учнями. Сприяння реалізації обдарування потребує організації особистого середовища. Наш навчальний заклад – це, перш за все, творче середовище, де формується нова людина, формується не як субстант до існуючого суспільства, а як творча особистість.

Система роботи з обдарованими учнями в Нововасилівській ЗОШ І-ІІІ ступенів є органічною сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять учням в умови суб’єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості, як дослідника. Найважливішим в організації роботи з обдарованими учнями є створення загального «поля креативності», яке сприяє розвитку творчих здібностей учнів, учителів, адміністрації.

Відповідно до Статуту школи в роботі з обдарованими дітьми вчителі школи своїми головними завданнями в роботі з обдарованими та здібними учнями визначили такі:

· Вироблення алгоритму роботи зі здібними та обдарованими дітьми, впровадження його в роботу з урахуванням можливостей інформаційних, освітніх, нових особистісно-орієнтовних педагогічних технологій;

· Розвиток індивідуальних здібностей та інтересів учнів, якостей, необхідних для повноцінної життєдіяльності;

· Створення комфортних психолого-педагогічних умов для розвитку особистості учня;

· Організація навчально-виховного процесу, спрямованого на розкриття інтелектуальних та творчих можливостей учнів з урахуванням їх інтересів і потреб.

Творча група педагогів школи створила пам’ятки «Як виявити обдаровану дитину?» та «Поради педагогу, який працює над розвитком творчих здібностей дітей»

Технологія методичного супроводу обдарованих та здібних дітей навчальному закладі наступна:

Методична робота з педагогами семінари психолого-педагогічні практикуми консультації самоосвіта засідання ШМО консиліум, педчитання атестація

Залучати обдарованих дітей до безперервного процесу самовдосконалення через збільшення операційного поля учнів,системне використання різних видів урочної та позаурочної діяльності, а саме:

Гуртки : 1) Загальнофізичної підготовки («Баскетбол»), керівник Сергунін Олександр Борисович.

2) Історико-краєзнавий «Берегиня» - керівник Пастухов Олексій Володимирович.

3) ДЮП «Червоне полум’я» - керівник Дичко Світлана Антонівна.

Зірочкою у школі сяє талановита дівчинка, учениця 5 класу Гладка Анна. Дівчинка гарно співає, декламує вірші, пише твори. У 2015 році вона стала лауреатом Міжнародного мовно-літературного конкурсу «Життя - тобі», який організував Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою спільно з норвесько-українською громадською організацією «Maidan Norway» під егідою Міністерства освіти і науки України. У 2016 році Аня посіла ІІ місце у районному етапі Всеукраїнських олімпіад із природознавства, ІІІ місце в районному етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови. Посіла ІІ місце в районному пісенну конкурсі «Миколаївські дзвіночки», І місце в районному етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка, стала учасницею учнівського творчого конкурсу із зарубіжної літератури «Відпочиваю з книгою».

Свій талант співаки та відмінного декламатора поетичних творів постійно демонструє і учениця 10 класу Савіна Аня. Дівчинка є постійною учасницею районного конкурсу «Таланти багатодітної родини». У січні 2017 року посіла ІІ місце в районному конкурсі читців-декламаторів «Поетична пристань». Аня активна у позакласній роботі, учениця всіх шкільних заходів.

Відкриттям року стала учениця 2 класу Дяченко Ксенія. Вона посіла ІІІ місце в районному конкурсі «Птах року». Отримала диплом переможця в початковій школі в конкурсі «Sunflower». Активна учасниця інтерактивних конкурсів «Колосок» та «Грінвіч». Ксенія багато читає та гарно декламує вірші напам’ять.

Спортом захоплюються всі учні школи, а особливо дев’ятикласники. Хлопці полюбляють гру в футбол. Юнанов Андрій та Сайко Ігор – гравці молодіжної збірної Снігурівського району з футболу. Були активними учасниками районних змаганьз футболу до 25-річчя Незалежності України.

Активна життєва позиція педагогів школи передається дітям. Вони залюбки беруть участь в усіх масових заходах. Конкурси, турніри, змагання – шкільне життя багате на можливості виявлення здібностей. За мету ставимо не лише всебічно розвивати, а й успішно адаптувати своїх вихованців в життєвому просторі.

Кiлькiсть переглядiв: 261

Коментарi