Презентація



Нововасилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Снігурівської районної ради

Миколаївської області

Доброго дня! Ласкаво просимо до нашої школи.

Швидко минає час, змінюється життя, та незмінною залишається дорога, яка вміло з'єднує в єдине вчора, сьогодні й завтра. Дорога, яка веде до школи.Сьогодні в школі змінилося майже все: концепція, статус, державні стандарти, але такою ж як і колись залишається місія навчального закладу.Місія нашої школи - бути освітнім та культурним центром навчально-виховної роботи в селі, приділяючи найбільшу увагу роботі з обдарованою, талановитою молоддю та розвитку успішної особистості.

Наша Нововасилівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Снігурівської районної ради, Миколаївської області розмішена на мальовничому березі Інгульця. Ось як писала про наше рідне село випускниця нашої школи Любомира Корсун

Вірш моя Нововасилівка. Автор Корсун Любомира, випускниця школи

Моя Нововасилівка

Серед щедрих вкраїнських ланів,

Де шепочуть нам пісню колосся,

У привільнім краю козаків

Наше рідне село розляглося.

Йому очі вмива Інгулець,

Напуває, пульсує у венах,

Ну, а ранком пуска туманець

В верховіття садочків зелених.

І живуть у селі трударі

В мозолястих руках їхня сила.

І тримаються міцно землі:

Ця земля їх, як діток, зростила.

Тож не рветься з землею зв’язок –

Люди вчаться в неї щоденно.

І звіряють із нею свій крок

В дні святкові, і звісно, в буденні.

Люди щедрі і мудрі в селі.

Хатки їх чепурні і охайні,

Утопають у кленах вони,

А тим кленам відомі всі тайни.

І від хатки до хатки біжать

Як джерельця, доріжки швиденькі.

Літній пил припадає до п’ят

Босоногих селянів маленьких.

Дивний світ перевесла кида

Через річку, як дощик минає.

Вранці півень сусідський кричить,

Коли сонце щораз підіймає.

Аби щастя ніде не спливло,

Всі за берег човни зачепились

І на море оранжевих сонць,

Що в городах цвітуть, задивились.

Може здатись, що так не бува,

Що це не мною придумана казка.

Щоб повірити, в гості до нас

Приїздіть по весні ви, будь ласка …

Історія школи

Розпочалося будівництво школи в 1973 році. Учні 5-8 класів Новокандаківської школи працювали на суботниках, допомагали будівельникам: виносили сміття, прибирали та складали цеглу. Очолив керівництво школою Шецзуб Віктор Іванович. Навчальний заклад було урочисто відкрито 1 вересня 1975 року. На цей період в школі навчалося 270 учнів. Перший рік навчання видалося для педколективу дуже напруженим, цікавим і результативним. Всі вчителі-предметники працювали над обладнанням кабінетів та створенням матеріальної бази: робили нові стенди, оформляли виставки, прикрашали кабінети портретами видатних людей. В кабінеті географії ліпили пластикові карти материків, в кабінеті української мови та літератури створювали величезну кількість папок по творчості видатних митців слова.

Цікавим було позашкільне життя: діяв власний духовний оркестр. Дуже часто школярі працювали на полях радгоспу ім.. Комінтерна: прополювали соняхи та буряки, перебирали кукурудзу на радгоспному току. Сумлінну роботу дітей радгосп преміював поїздками.

Особливою гордістю школи були пришкільна ділянка, яка вважалася однією з найкращих в районні.

З 1986 року на навчання набирають дітей 6-річного віку. Навчалися шестирічки на базі школи, де було створено всі належні умови (ігрову кімнату, спальню).

В 1991 році була проведена перша атестація всіх вчителів школи з призначенням відповідних тарифікаційних розрядів та кваліфікаційних категорій.

В нашої школи дуже багата історія. Вона випустила в доросле життя 642 учня.

Головне завдання школи дати знання.

Характеристика школи

У 2016-2017 н.р. у школі навчається 92 учня.

У тому числі:

1-4 класах - 49 учнів

5-9 класах - 34 учні,

10-11 класах - 9 учнів.

Охоплені навчанням учні сел: Нововасилівка, Новокандокове, Єлизветівка

Підвозяться із села Новокондакове - 35 уч., із села Єлизаветівка 12 уч.

Педагогічний персонал – 15 осіб

З них:

адміністративний персонал – 2 особи

обслуговуючий персонал складає – 12 чол.

Школа з українською мовою навчання. Діє відповідно статуту школи та законодавчої бази.

Керівництво школою здійснює директор школи Ковальчук С.М., закінчила Херсонський державний університет, факультет біології, географії та екології за спеціальністю учитель географії та економіки педагогічний стаж – 4 років, викладає географію, економіку, природознавство. Спеціаліст.

ЗДНВР Єндзевич Антоніна Володмирівна, закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут за спеціальністю учитель російської мови та літератури, педагогічний стаж – 30 років, стаж на посаді ЗД – 3 років. Викладає зарубіжну літературу. Категорія вища, педагогічне звання «учитель-методист».

Навчально-виховний процес у 2016-2017 н.р. здійснюють 15 педагогів, серед яких:

• 6 учителів вищої категорії;
• 4 учитель першої категорії;
• 1 учителі другої категорії; • 3 спеціаліст.

Мають звання: “старший учитель” – 1, (Готра Є.С.)

«учитель-методист» - 2, (Вербицька В.М., Єндзевич А.В.)

Середній вік педагогічного колективу становить – 38 років

Колектив молодий і педагогічний ріст ще попереду.

Протягом 5 років кількість учнів школи збільшилась.

У 2017-2018 навчальний рік за парти сяде вже 108 учнів.

Матеріально-технічне забезпечення

Одне з важливих питань, де розв’язання якого, крім держави, долучаються педагогічний колектив та батьківська громадськість – це матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу. У школі йде постійна робота з оновлення бази навчальних кабінетів, службових приміщень

Матеріально-технічна база

За останні 10 років школа помолодшала, зміцнилась матеріальна база:

· У 2009 році відновлена робота внутрішніх туалетів придбано необхідне обладнання.

· У 2010 року було відремонтовано актову залу.

· У 2011 році передано маршрутний автобус ГАЗ 3221

· Протягом 2012 році замінено підлогу в шкільній їдальні, замінено котли по опаленню.

· Програмою «50 на 50»,у 2013 році, було придбано мультимедійний проектор та ноутбук.

· Упродовж 2016-2017 начального року замінено 25 вікон на сучасні, відремонтовано холодильник, замінено бойлер, підлогу в кабінеті української мови, їдальня поповнилась новим інвентарем, отримали нову професіональну плиту.

Комп’ютеризація навчально-виховного закладу.

Потужнім стимулом для розвитку освітнього процесу та нагальна вимога часу є комп’ютеризація навчально-виховного закладу.

З 2006 року працює НКК: 5 комп’ютерів, всього наявні

7 комп’ютері та 1 ноутбук, 1 із них використовується в управлінській діяльності. Токаж є 1 мультимедійний проектор.

Доступ комп’ютерів до мережі Інтернету мають такі кабінети: Інформатика, бібліотека, кабінет директора, завуча, зарубіжної літератури, математики. Працює радіозв’язок Wi-Fi.

Вчителі для роботи використовують власні ноутбуки це підтверджує що вони є активними користувачами володіння ІКТ.

У школі в наявності власний сайт.

http://www.novovasylivka-snig.edukit.mk.ua/).

Широко використовуються інформаційно-комунікаційні технології в управлінській діяльності: це електронна пошта, електронний документообіг, курс «Освіта», організація видавничої діяльності.

Науково – методична проблемна тема

Другий рік педагогічний колектив школи працює над науково – методичною проблемною темою «Формування ключових компетентностей на основі використання новітніх педагогічних технологій у навчально-виховному процеcі».

З метою реалізації названої проблеми в стуктурі методичної роботи школи було передбачено та організовано роботу таких підрозділів:

-науково-методична рада школи;

-методичні об’єднання (вчителів предметів гуманітарного циклу, вчителів предметів природничо-математичного циклу, вчителів початкових класів, класних керівників);

-психолого-педагогічний семінар;

-проблемний семінар.

Методична робота

Методична робота в школі - це спеціальний комплекс практичних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду й спрямовані на всебічне підвищення компетентності й професійної майстерності кожного вчителя.

Система науково-методичної роботи в школі покликана задовольнити потреби розвитку школи, інтереси педагогічного колективу в постійному підвищенні фахового рівня згідно з сучасними вимогами психолого- педагогічної науки. Тому основними положеннями роботи в школі є :

· Поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів навчального плану шляхом організації навчання за системою розвивального навчання.

· Підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану. Поглиблена і відповідальна підготовка учнів до ЗНО.

· Удосконалення роботи з обдарованими учнями.

· Підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи молодого учителя, шкільних методичних об’днань учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад.

· Підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів.

· Залучення педагогів до участі в інноваційних дослідно-експериментальних проектах різних рівнів.

· Стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями.

· Удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів.

· Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу.

· Забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів.

· Забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи.

· Поширення педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах.

· Забезпечення змістовного наповнення веб-сайту школи

Одним із напрямків методичної роботи школи є організація роботи з молодими спеціалістами, завдання якої – надання необхідної допомоги молодим та малодосвідченим вчителям в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток вмінь використовувати у своїй роботі досягнення сучасної психолого- педагогічної науки, творчої активності молодих спеціалістів. До складу «Школи молодого вчителя » увійшли такі вчителі: -Грецька Вікторія Вікторівна, вчитель початкових класів ;-Сергунін Олександр Борисович, вчитель фізичної культури та Захисту Вітчизни. З числа досвідчених вчителів було призначено наставників: Сельващук В.Г. та Бурту В.В.

На базі шкільного методичний кабінет працюють методичні об’єднання.

ШМО початкових класів

Йдуть уроки. Тихо по коридорам школи, а на першому поверсі ніби у вулику. Це працюють вчителі початкових класів та їх маленькі підопічні.

Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів підвищує ефективність самостійної роботи. Сприяє реалізації принципово нових форм і методів навчання. До складу входять 4 вчителя: Сельващук В.Г, (керівник ШМО, вчитель вищої категорії), Вербицька В.М., (вчитель вищої категорії, має звання «учитель-методист») Готра Є.С., (спеціаліст, має звання «старший вчитель»), Грецька В.В.. (спеціаліст)

Працюють над проблемою «Створення умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій». Своїм досвідом вчителі обмінюються на відкритих уроках, позакласних заходах, впроваджуючи ідею взаємонавчання. Крім того на засіданнях вчителі початкових класів обговорюють проведені відкриті уроки, розглядають питання стану викладання предметів у початкових класах, результати ДПА у 4 класі, участь учнів початкової школи у районних предметних олімпіадах та конкурсах. Велика увага приділяється обдарованим дітям, які показали достатні результати у міжнародних конкурсах та предметних олімпіадах. Учениця 4 класу Криницька Каріна посіла ІІ місце в районному конкурсі з української мови ім.П.Яцика (вчитель Готра Є.С.) та ІІ місце в районному турі олімпіад з іноземної мови. Ученицю 4 класу Гладку Анну відмічено почесним дипломом за успіхи в районному турі олімпіад з української мови, вона ж посіла І місце з природознавства та була учасником обласного туру олімпіад з природознавства. За підготовку учнів до олімпіад вчителя Готру Є.С. було відзначено Подякою.

Класоводом 1 класу Очеретною О.В. було підготовлено відеофільм, який було подано на конкурс «День Святого Миколая» за підтримки народного депутата України Ігоря Бриченка. Учні 1 класу і вчитель отримали диплом та сертифікат, а також головний приз – парти- трансформери.

Учні 2 класу (класовод Грецька В.В.) посіли ІІІ місце в районному конкурсі Новорічних поробок.

Вчителі початкових класів власноруч оздобили класні кімнати, придбали нові сучасні стенди, наочність. Проводять найрізноманітніші заходи, застосовують новітні форми навчання. Віддають всю любов своїм діткам. Бо в дитинстві головне бути щасливим.

ШМО гуманітарного циклу

До методично об’єднання вчителів гуманітарного циклу входять: Гурова О.В.,(керівник ШМО, вчитель І категорії), Єндзевич А.В., (вчитель вищої категорії, має звання «учитель-методист»). Мовчан В.В. (вчитель вищої категорії) Пастухов О.В. (вчитель вищої категорії).

Методичне об’єднання вчителів гуманітаріїв працює на проблемною темою «Пошук методичних ідей для проектування і практичного забезпечення інноваційного компетентнісно спрямованого розвитку школярів». На засіданнях МО вчителів-словесників розглядаються питання підготовки, проведення та результативності участі учнів школи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, Міжнародних конкурсах, планування, проведення та підсумків предметних тижнів, результативність участі учнів у ЗНО - ДПА. Вчителі літератури Вербицька В.М., Гурова О.В., Єндзевич А.В. та іноземної мови Мовчан В.В. – члени журі районного етапу Всеукраїнських предметних олімпіад . Підготували переможців і призерів районних олімпіад. Учень 10 класу Очеретяний Євгеній посів ІІ місце в районній олімпіаді з української мови (вчитель Вербицька В.М.), І місце – в районній олімпіаді з зарубіжної літератури (вчитель Єндзевич А.В.), ІІ місце в олімпіаді з англійської мови (вчитель Мовчан В.В.). Очеретяний Євгеній також посів І місце в районному конкурсі «Твори англійською»у номінації «Художні переклади творів письменників-класиків» та ІІІ місце у конкурсі з англійської мови «Я- європеєць»(вчитель Мовчан В.В.).Учениця 10 класу Андрющенко Катерина посіла ІІ місце в конкурсі ім.П.Яцика, стала призером конкурсу «Я- європеєць».

Ворона Денис, учень 9 класу, посів ІІ місце в районному етапі ХУ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням з теми «Лише через терни шлях веде до зірок» (вчитель Гурова О.В.). Розглядаючи нові підходи до вирішення поставлених завдань, вчителі МО приділяють увагу інтерактивному навчанню, методи якого демонструють на відкритих уроках. Вчителі-словесники залучають учнів до проведення предметних тижнів «Мову солов’їну збережем», «Її величність – зарубіжна література», «Говоримо англійською».

ШМО природничо-математичного циклу

З метою успішної реалізації проблемного питання вчителі МО предметів природничо-математичного циклу визначили наступні пріоритетні напрямки педагогічної діяльності: - диференційований підхід до навчання, використання завдань різного ступеня складності; - колективні, групові, індивідуальні методи роботи; - нестандартні форми проведення уроків; - творче застосування знань учнів на практиці – захист творчих робіт, проектних завдань тощо.

Впроваджують ці напрямки Дичко С.А., вчитель вищої категорії, Гаврилова Л.В., спеціаліст І категорії, Боднар Т.А. спеціаліст ІІ категорії, Сергунін О.Б.,спеціаліст, Бурта В.В. спеціаліст І категорії, Сельващук Н.Г., спеціаліст І категорії.

Вихованці Світлани Антонівни – активні учасники міжнародного конкурсу «Колосок» («Колосок осінній-2015»-22 учасника, «Колосок весняний-2016» -8 учасників). Школа нагороджена підпискою на рік природничим журналом «Колосочок». Результати: ІІ місце в районному етапі в об’єкті натураліста в номінації «Кращий відео-кліп», ІІ місце посіла Гладка Анна Птах року 2015 Пелікан рожевий, у 2016 роцу, Дяченко Ксенія посіла також ІІ м. Вчителі хімії Дичко С.А., фізики Сельващук Н.Г. та учень 8 класу Ворона Артем були учасниками виїзного лекторію «Всесвіт і людина» Учні школи показали свої знання у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Левеня», «Бобер».

На достатньому методичному рівні проведяться тижні математики та фізики-інформатики. Вчитель математики Боднар Т.А. підготувала і провела позакласний захід «День без математики»(9-11кл.), конкурс малюнків «Я і математика». Відбувся перегляд фільму «Видатні математики». У підсумку учні виготовляли геометричні фігури та працювали над оформленням математичних газет.

Вчителем фізики було проведено тематичну лінійку «Фізичний експеримент», конкурс газет, інтелектуальну гру «Наш друг і помічник комп’ютер»(6,7 класи) та фізичну гру «Брейн-ринг»(8,9 класи). При вивченні стану методичного супроводу організації викладання інформатики у школі вчителем інформатики Сельващук Н.Г. було проведено відкриті уроки. Вихованець Наталі Григорівни, Бодна Юрій, посів ІІ місце у районному конкурсі анімаційних фільмів.

ШМО класних керівників

Активно працює шкільне об’єднання класних керівників, працюючи над проблемною темою «Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, інтересів; формування усвідомленого ставлення до свого здоров’я».

Робота ШМО класних керівників спрямована на реалізацію теми та мети навчальної і виховної роботи школи Необхідну увагу надано молодим, але відповідальним та перспективним класоводам Сергуніну О.Б.,Очеретній О.В., Грецькій О.В.

Високий рівень виховної роботи з учнями показують класні керівники: Готра Є.С. (1 кл.), Сельващук В.Г. (4 клас), Вербицька В.М. (2 клас), Боднар Т.А. (8 клас), Гурова О.В. (9 клас), Мовчан В.В.(11клас), Дичко С.А.(6 клас). Ці класні керівники творчо підходять до організації і проведення різноманітних виховних заходів, активно використовують сучасні форми організації виховної діяльності з учнями, постійно співпрацюють з вчителями та батьками.

З метою підвищення свого професійного рівня педагоги беруть участь у фахових конкурсах, надсилають розробки своїх уроків на Інтернет – портали, у періодичні видання, беруть участь у вебінарах. Так у 2014-2015 навчальному році в районному конкурсі «Вчитель року» честь школи захистила вчитель хімії та біології Дичко С.А., у 2016-2017 навчальному році учасницею конкурсу стала вчитель інформатики Сельващук Н.Г. За результатами ці вчителі посіли другі місця. Вчитель англійської мови Мовчан В.В. у 2014-2015 посіла ІІІ місце у конкурсі кабінетів англійської мови, вчитель зарубіжної літератури Єндзевич А.В.у 2012-2013 посіла І місце у конкурсі кабінетів.

Виховна робота

Сьогодні школа вирішує свої виховні завдання не в умовах благополуччя і морально - політичної єдності, а в умовах гострих конфліктів на соціальному та національному ґрунті, в обстановці масових політичних рухів, саме тому виховна робота в закладах освіти покликана забезпечити стабільний процес формування й прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки. В школі відбувається національно-патріотичне, духовне, моральне становлення особистості, формування творчого мислення, відповідальності.

Для педагогічного колективу нашої школи патріотичний напрямок роботи був і залишається пріоритетним. Формування громадянина — патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, виховання громадян, які здатні побудувати громадянське суспільство, в основу якого були б закладені та постійно втілювалися демократія, толерантність та повага до прав людини, набуває сьогодні особливого значення. До визначних подій в житті країни в школі проходять уроки мужності, години пам'яті, виховні години, проведено педагогічні раду «Патріотизм, як важлива складова навчально-виховного процесу».

З метою виховання патріотизму у шкільній молоді в школі відбуваються різноманітні конкурси та змагання: «Козацькому роду нема переводу», «Козацькі розваги». Проводилися зустрічі з учасниками АТО : Зустріч з Назаровим Денисом, Костирко Віталієм.

Учні школи постійно беруть участь в акціях: «Теплі речі для солдата», «Валентинка для воїна», «Великодній кошик для воїна», «5 картоплин».

У рамках екологічного виховання відбуваються трудові екологічні десанти з покращення та благоустрою прилеглої до школи території, участь в акціях впорядкування пришкільної території.

Плідно працювали учні приводячи до ладу пришкільну ділянку, парк в центрі села, впорядковували територію біля пам'ятників загиблим воїнам.

Щороку проходять місячники з благоустрою «За чисте довкілля». Учні школи беруть участь у проектах «Приєднайся до Дня довкілля - посади яблуню - дитинства оберіг», Флешмобі «Посади дуб» . Під керівництвом вчителя хімії та біології та вчителя фізичної культури Сергуніна О.Б. учні школи насаджують нові саджанці біля школи.

Робота з обдарованими дітьми

З роками у школі склалась система роботи з обдарованими учнями. Сприяння реалізації обдарування потребує організації особливого середовища. Наш навчальний заклад – це, перш за все, творче середовище, де формується нова людина, формується не як субстант до існуючого суспільства, а як творча особистість.

Система роботи з обдарованими учнями в Нововасилівській ЗОШ І-ІІІ ступенів є органічною сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять учням в умови суб’єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості, як дослідника. Найважливішим в організації роботи з обдарованими учнями є створення загального «поля креативності», яке сприяє розвитку творчих здібностей учнів, учителів, адміністрації.

Творча група педагогів школи створила пам’ятки «Як виявити обдаровану дитину?» та «Поради педагогу, який працює над розвитком творчих здібностей дітей»

Залучати обдарованих дітей до безперервного процесу самовдосконалення через збільшення операційного поля учнів, системне використання різних видів урочної та позаурочної діяльності, а саме:

Гуртки : 1) Загальнофізичної підготовки («Баскетбол»), керівник Сергунін Олександр Борисович.

2) Історико-краєзнавий «Берегиня» - керівник Пастухов Олексій Володимирович.

3) ДЮП «Червоне полум’я» - керівник Дичко Світлана Антонівна.

Зірочкою у школі сяє талановита дівчинка, учениця 5 класу Гладка Анна. Дівчинка гарно співає, декламує вірші, пише твори. У 2015 році вона стала лауреатом Міжнародного мовно-літературного конкурсу «Життя - тобі», який організував Міжнародний інститут освіти, культури та зв’язків з діаспорою спільно з норвезько-українською громадською організацією «Maidan Norway» під егідою Міністерства освіти і науки України. У 2016 році Аня посіла ІІ місце у районному етапі Всеукраїнських олімпіад із природознавства, ІІІ місце в районному етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови. Посіла ІІ місце в районному пісенному конкурсі «Миколаївські дзвіночки», І місце в районному етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка, стала учасницею учнівського творчого конкурсу із зарубіжної літератури «Відпочиваю з книжкою».

Свій талант співачки та відмінного декламатора поетичних творів постійно демонструє і учениця 10 класу Савіна Анна. Дівчинка є постійною учасницею районного конкурсу «Таланти багатодітної родини». У січні 2017 року посіла ІІ місце в районному конкурсі читців-декламаторів «Поетична пристань». Аня активна у позакласній роботі, учасниця всіх шкільних заходів.

Відкриттям року стала учениця 2 класу Дяченко Ксенія. Вона посіла ІІІ місце в районному конкурсі «Птах року». Отримала диплом переможця в початковій школі в конкурсі «Sunflower». Активна учасниця інтерактивних конкурсів «Колосок» та «Грінвіч». Ксенія багато читає та гарно декламує вірші напам’ять.

Спортом захоплюються всі учні школи, а особливо дев’ятикласники. Хлопці полюбляють гру в футбол. Юнанов Андрій та Сайко Ігор – гравці молодіжної збірної Снігурівського району з футболу. Були активними учасниками районних змагань з футболу до 25-річчя Незалежності України.

Справжньою рукодільницею є Хотенко Галина учениця 6 класу. З початкової школи вона брала участь в багатьох конкурсах, а вже з 5 класу вона проявила себе на високому рівні.

Зараз працює в над новими роботами.

Активна життєва позиція педагогів школи передається дітям. Вони залюбки беруть участь в усіх масових заходах. Конкурси, турніри, змагання – шкільне життя багате на можливості виявлення здібностей. За мету ставимо не лише всебічно розвивати, а й успішно адаптувати своїх вихованців в життєвому просторі.

Бібліотека

Важливою складовою інформаційно-навчального середовища школи є бібліотека. Бібліотека школи завдяки творчій ініціативі бібліотекаря Червоної Світлани Вікторівни вже котрий рік є прикладом позитивного вирішення створення належних умов функціонування. Бібліотека має гарний естетичний вигляд: розміщено стенд з українською символікою «Моя Україна – моя Батьківщина», інформаційний стенд «Для тебе, читачу», три постійнодіючі виставки: «Я українець – я цим пишаюсь», «Слова рідного скарби», «Миколаївщина – мій рідний край», є змінна виставка . Для більш повного розкриття книжкового фонду та задоволення інформаційних потреб читачів організовуються: книжкові виставки, бібліотечні заняття, інформаційні хвилинки. У поточному навчальному році з метою підвищення бібліотечно-інформаційної культури, любові до книги, популяризації читання у школі проведено тиждень бібліотеки, місячник дитячої та юнацької книги Проведено акцію «Подаруй бібліотеці книгу».

Щорічно педагогічним колективом передплачується близько 25 періодичних видань, з яких 15 – фахових періодичних видань.

Родзинкою школи є історико-краєзнавчий музей «Берегиня»

Кредо музейної справи школи «Ми намагаємось зробити так, щоб наше сьогодення дізналось про наше минуле»

Музей було відкрито у червні 1994 року за ініціативою директора школи Швецзуба Віктора Івановича. Музей є результатом цілеспрямованої, систематичної, творчої, пошуково-дослідницької роботи вчителів і учнів школи. Особливий внесок в розвиток музейної справи у школі зробила вчитель літератури Швецзуб Валентина Семенівна.

Музей сертифіковано. Повна назва історико-етнографічний музей «Берегиня». Своєю пошуково-дослідницьку роботу учні та вчителі здійснювали і продовжують здійснювати на території Нововасилівської сільської ради.

У нашому музеї створено експозиції:

«Наш край у сиву давнину», «Велика Вітчизняна війна», «Історія села», «Світлиця», «Історія Нововасилівської школи».

Гордістю музею – світлиця. Тут розміщено унікальні експонати: піч, ткацький верстат, прялка, мідний самовар, патіфон, а саме найбільше вишитими рушниками, якім більше ніж 100 років.

Останніми роками створено нову експозицію присвячену воїнам АТО «Ти обов’язково повернешся живим».

У нашому шкільному музею можна не тільки подумки повернути в далеке минуле, а й побачити.

Чекаємо Вас на екскурсію

Учнівське самоврядування

Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Саме за таким принципом працювала Учнівська рада Нововасилівської ЗОШ І-ІІІ .

Головою учнівської ради школи є Дяченко Оксано, учениця 9 класу. Діють шість

У раді діють шість секторів:

- сектор навчання і дисципліни –голова Гладка Ання, учениця 5кл.

- сектор фізичної культури і спорту –голова Мисків Павло , учень 8класу

- сектор культмасової роботи – голова Шаповалова Лілія, учениця 9 класу

- сектор праці – голова Мисків Яна, учениця 6 класу

- сектор – Скригонюк Ірина, учениця 11класу

Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами, засідань учнівської ради та кожного сектору.

Лідери учнівського самоврядування організовують ряд загальношкільних форм виховної діяльності.

Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.

Робота з батьками

Для роботи з батьками створено єдиний виховний простір: навчальний заклад-батьки-учні. Реалізовуємо завдяки таким формам: колективним, груповим, індивідуальним. Активно працює Рада школи Голова Гунько Ірина Олександрівна, яка вносить нові ідеї для поліпшення матеріальної бази школи.

Завдяки вдало організованій роботі з батьками школи, ми отримали велику підтримку як і в навчально-виховному так і матеріальному процесі. Велика вдячність при ремонтних роботах: замінні вікон, ремонт класних кімнатах, замінні покриття в кабінеті української мови.

Результатом роботи є:

· Висока активність батьків. (графік відвідування батьківських зборів)

· Реалізація творчого потенціалу батьків та дітей

· Володіння комунікативним навичками

· Зменшення конфліктів між учнями та батьками

· Позитивна динаміка зросту здоров’я дітей

· Взаєморозуміння між учнями, батьками, вчителями школи.

Їдальня

Шкільна їдальня оновила свою роботу в 2004 року. Розрахована на 60 місць. На сьогоднішній день харчуються 62 учня, з них:

учнів – 1-4 кл.

діти-сироти та з малозабезпечених сімей

учнів за батьківський кошт

Готує смачні обіди Буженко В.В. а здійснює облік за продуктами Гаран Л.М..

Нововасилівська школа багата своїми випускниками, бо кожний знайшов свою стежку у житті. Є і медалісти, є і звичайні трієчники, але кожний із них совісна, вихована людина. Стали випускники і депутатами, і вчителями, і лікарями, кандидатами наук, і науковими співробітниками, і водіями, і фермерами. Щоб про них розказати треба окрему презентацію. Всі збираються на традиційному вечері зустрічі та обмінюються спогадами та дякують вчителям.

Ми хочемо, щоб наша школа стала острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим то слідуй золотому правилу:

Розум у голові, щирість у серці, здоров’я у тілі.

Дякуємо за увагу!

Кiлькiсть переглядiв: 331

Коментарi